לגבי זה
אסור לערבב קדושה עם טומאה,
במקומות כאלה כמו שירותים, או מקום עם ריח רע ובגדים מלוכלכים, דברים מקולקלים ועובש ,מקום שלא היה שם אור איזה חצי שנה בחושך, ליד פריצות וחוסר צניעות כמו מסיבה או משהו , או ליד פגרים וחרקים, במקום שרבים בו עכשיו או מושב לצים ורכילויות ולשון הרע……,
בקיצור כל מקום שהסטרא אחרא חוגג בו,
כשמורידים אורות קדושים של תורה ליד דברים טמאים כמו בדוגמא , אז אותו השפע נגדע ומחזק את כוחות הטומאה
אין אני והוא יכולים לדור במחיצה אחת , צריך להחליט או קודש או טומאה , לערבב לא עושה טוב , וכמובן שעדיף ובחרת בחיים:
העידותי בכם היום, את-השמיים ואת-הארץ–החיים והמוות נתתי לפניך, הברכה והקללה; ובחרת, בחיים–למען תחיה, אתה וזרעך
זה בעייתי מאוד,
בדומה לזה שבעייתי לערבב קדושה וטומאה ,
גם לא מערבבים חסד ודין ביחד , אלא רק בצורה שבה החסד יצליח להמתיק את הדין והדין לא ייגבר עליו,כנל לא עושים שעטנז ולא מערבבים בשר וחלב,
ועוד חוק זה שבקודש רק עולים, כלומר, לא שמים תפילין של ראש לפני יד , ובהבדלה לא עושים מאורי האש לפני בשמים , שבת לא בא לפני החול קודם ימי חול ואז שבת…
כל מ"ן (מיין נוקבין) שעולה מאיזור השירותים , בין אם זה מלימוד תורה או תפילה בפנים או הרהור בדברי תורה , זה בעייתי,
כי השירותים זה מקום שהטומאה שורה בו , וכשאותו מ"ן עולה זה מזין את הטומאה ומחזק אותה , לעומת אם עושים את זה בחוץ שאז זה עולה נקי,
ואז זה בחינת: מַה-טֹּבוּ דֹדַיִךְ מִיַּיִן, וְרֵיחַ שְׁמָנַיִךְ מִכָּל-בְּשָׂמִים. נֹפֶת תִּטֹּפְנָה שִׂפְתוֹתַיִךְ, כַּלָּה; דְּבַשׁ וְחָלָב תַּחַת לְשׁוֹנֵךְ, וְרֵיחַ שַׂלְמֹתַיִךְ כְּרֵיחַ לְבָנוֹן,
הריח שעולה מהתפילה/מהתורה שלמדת הוא ריח טוב , ולא עכור מיניקת החיצונים,
לגבי שירותים , תמיד לסגור דלת של שירותים ואמבטיה ,
מספיק שרק הכנסת את היד דרך הדלת של השירותים והיא בפנים באוויר אפילו בלי לגעת בכלום ,
צריך ליטול ידיים אחרי זה (בלי ברכה),
זה אחד הסיבות למה לא שמים מזוזה בשירותים,
בנוסף גם כשעושים נטילה בכיור(שנמצא בשירותים או אמבטיה) אז עושים את הברכה בחוץ